tirsdag 3. mars 2015

Kjærlighet er... ikke så vanskelig egentlig.

Kom over denne på fb i dag, og tok meg selv i å glise fra øre til øre og kjenne gleden og takknemligheten bobble på innsiden. Jeg blir så innmari glad når jeg ser og gjenkjenner kjærlighet. Slik som her i denne morsomme videoen med skjellett... Haha! genialt artig og hjertevarmende i all sin ekthet og enkelhet. Så jeg ville bare dele den med dere som leser bloggen min. Kjærlighet er ikke så vanskelig, -egentlig! Og den finnes overalt der det er folk...

Sender en virituell klem til deg som leser dette, om du vil ha, og ønsker deg en velsignet flott dag! Jeg sier som Paul McCartney: 
"There's Always Someone, Somewhere, 
You Should Know By Now Always Somebody Who Cares 
It's Happening Day In, Day Out Well You Know By Now 
Always Somebody Who Cares"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar