mandag 23. februar 2015

Siste ukes decoupage!

Formen  i dag er elendig, og selv om feberen har lettet en del, skal jeg fatte meg i korthet og passe meg for å sutre alt for mye... Å lese om andre menneskers influensa eller hva det er for noe som herjer i kroppen er ikke interessant lesning uansett hvordan man vrir og vender på det. Man må være litt frisk for å skrive morsomt om sykdom.

Så derfor, dagens innlegg, blir enkelt. Jeg har bare tenkt å vise deg resultatene fra forrige ukes decoupage-anfall.

Gjenbruk er liksom lagt inn som en del av mitt DNA. En maisboks kan brukes til blyanter, en stygg notisbok ble koselig og så den flekkete gamle blomsterpotten som fikk seg et lag med hvit hobbymaling og roseservietter.




"Gjenbruk var så vanlig da jeg var ung, 
at vi hadde ikke et eget ord på det. 
Ordet gjenbruk har først blitt "en greie"
etter at jeg ble voksen. Jeg skjønner at
 jeg har vært moderne hele livet." 


Love makes a house a home... koseslig serviett-budskap... :) 

Et skrivebords-stileben...

Roser, roser, roser...






















Synes den gamle flekkete blomsterpotten ble skikkelig fin, jeg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar